Mely tényezők befolyásolják a Google hirdetés sikerét?


hirdetés felirat angolul

Az online marketing világában a Google hirdetés az egyik legnépszerűbb hirdetési forma. A jó eredmények érdekében azonban ismerni kell azokat a tényezőket, melyek hatással vannak a kattintási árakra. A Google hirdetések során a költségeket a Google aukcióként határozza meg, azáltal, hogy elemzi és összehasonlítja a konkurensek tevékenységét. A Google hirdetések során fontos, hogy megfelelően tudjuk optimalizálni kampányainkat, ezáltal pedig a legjobb rangsorokat érjük el, olcsóbb költségek mellett, mint a konkurens hirdetők.

Ebben befolyásoló tényezők lehetnek például a Google hálózatai alapján kategorizált kampányok. Fontos eldönteni, amikor a Google hirdetésekről van szó, hogy a Google mely hálózatán tervezzük megjeleníteni ezeket a hirdetéseket. Külön kampányba kell pakolni a keresési és a képes Google hirdetéseket. Eszerint a videós, a webáruház és a felfedezési kampányokat is meg kell különböztetni.

Mivel a Google egyedi módon méri fel a lehetséges ügyfeleket szándékaik szerint, így ezalapján fogja a hirdetéseket is megjeleníteni. Eszerint kaphatunk pontos optimalizálási javaslatokat a különböző hirdetési hálózatokba helyezett kampányainkkal kapcsolatban.

A következő szempont a Google hirdetés kapcsán, hogy legalább 3 hirdetés fusson egy-egy kampányban. A keresési és a képes kampányainkban is fontos, hogy reszponzív hirdetési formát alkalmazzunk. Az optimalizálást pedig addig kell políroznunk, amíg a Google megadja a jó, vagy a kiváló minősítést.

További szempontokért látogasson el a marketingkalkulator.hu oldalára, és vegye fel a kapcsolatot szakértő kollégákkal!